hur jag sätter upp håret!

1.

tuperar håret "bak" eller de håret som är mer fram tuperar jag så.
(inte orkat plattat håret eller nått, därför de ser ut som de gör)

2.

sätter bara upp håret helt vandligt.

3.

drar fram håret med händerna, så de blir lite större
och ser lite halft rufsigt ut eller aa ni ser ju på bilden.

4.

sen så drar du ut luggen eller mer än luggen beroende på
hur mycket hår du vill ska va framme.
brukar börja dra ut uppefrån med ganska snedbena sen går
jag neråt. har du lång lugg så gör du en ännu mer snedbena.
sen drar jag lite på andra sidan också, de blir finast så tycker jag..:)
jutsja, brukar ju platta luggen och tupera den lite, men de gör man ju som man vill :d


sämst på att förklara, men hoppas du som frågade fatta..:)
om inte, så fråga igen så ska jag försöka gö om de! 
pussss


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag fattade! Tack så mycket! :d puss!

Och på andra bilden där jag frågade hur du fixat dej så menade jag framförallt sminkningen :)

2011-07-24 @ 22:29:43
Postat av: anonym

men om man har lång lugg, då sa ju du att men skulle ta ennu längre sne bena men då blir de ju långt på anndra sidan :P

2011-07-26 @ 00:21:46
Postat av: random

Jag provade oxå och det blev superbra!

Tack vicc, du har räddat mig från alla fula hästsvansar i framtiden ;)

2011-07-29 @ 19:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0