min dag!

ett snabbt inlägg nurå!
min dag:

vaknade 12, käka frukost och sen drgo jag hem till mamma.
ebba&jag dårå, vi skulle baka en tårta.
vi hade inte sån form så såhär fick de bli


jag och ebba låg typ på golvet och gjorde nånting..
sen iallfall så tittar vi in i ugnen och ser att allt har blivit utkladdat..


sen när de va klart i ugnen såg de ut såhär..


såhär fiiiiiiiiiin blev den när vi va klara! :)

sen badade vi i regnet, riktigt skönt....;)
hahahha, kommer kanske en film från de senare ikväll.



när vi hade badat la vi oss och myste i soffan och kollade på
kalle och chockladfabriken♥




Kommentarer
Postat av: Johanna Svensson

sv: aw vad gullig sagt av dig sötnos, detsamma! :)

2011-07-18 @ 19:30:05
URL: http://johannaasvenssonn.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0