tillbaka i avesta igen då.....

va på grönan igår, sen sov iv kvar i stockholm därför jag inte bloggade igår!
men va iallfall rikitigt kul igår, blev en toppendag med min älskling!♥
sen idag när vi vaknade gick vi ner och käkade frukost på hotellet vi bodde på,
sen gick vi upp på rummet och myyyyste och sjöng(a) höhöhö
så i bilen påväg hem somnade båda två, sen sov vi hela vägen sociala tjejer de!;)
sen nu kom jag precis hem, ska kolla lite bloggar osv nu.
bloggar mer om ett tag med bilder från igår
pussssssss



Anonym om med några ord fick du mig att falla..:
Hur har du fixat dej där? :D sjukt snyggt!!

sv: beror på hur du menar med hur jag fixat mig? alltså med håret, sminket osv.
skriv de så jag vet sen ska jag försöka förklara!:)
och tacksåmycket!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0