Dag 2 – Typ av tjejer/killar jag faller för.

faller då för killar såå..
hm, utseendemäsigt (eller vad de heter) gillar jag killar som fixar håret och har bra klädsmak och fina ögon!
sen hur dom är.. jaru, dom ska inte va fjäskiga usch de hatar jag!
de som säger/gör ska dom liksom mena!
jätte viktigt att dom är sig själva och har humor,snälla är liksom en självklarhet tycker jag så behöver igentligen 
inte nämna de menmen..
ärilga killar är också nått jag faller för, man märker oftast när en kille ljuger för en eller nått,
om inte så kommer de nästan alltid fram sen.
men jag tycker de viktigaste är att dom håller sig till mig då, eller aa.
alltså att dom inte skriver med flera och står för att de är mig han vill ha.
finns sjukt mycket mer med de får räcka så!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0