SOMMARLOV!!!

riktigt dålig uppdatering, jagvet..!

ja förlåt för det, men drog hem till ebba och sov där igår.
sen imorse fixade vi oss och drog på skolavslutningen!
så efter de, vid 11 kom syster&matilda och hämta mig&ebba, så vi drog ner på stan
och käkade och köpte rosor osv..
sen stack ebba och då gick jag&sandra å mötte upp tilda och sen till skolan och så dårå!:)
så kom jag nyss hem från johanna som tog studenten, alltås min kusin!
vart en bra dag! så snart kommer ellen så fixar vi oss och sen drar ner på stan och träffar patti sen äre nånting där!
ska ha riktiiiigt kul första dagen på sommarlovet!!!
men jajaj, pusssssssssss









blev jätte hemsk på alla bilder, menmen..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0