Ellen Eriksson!♥


jag är så dålig på att förklara för folk hur mycket dom betyder osv, men ska gö ett försök..
kommer ihåg den dagen vi skulle va första gången bara du&jag,
jag hade så sjukt roligt med dig, och jag kunde va mig själv.
jag kom dig "närmare&närmare" för varje gång vi träffades.
du har verkligen förändrat mitt liv, gjort mig till en ny person och de vet du nog om.
och då menar jag de till något bättre!
du finns alltid vid min sida, vad som än hänt.
även om vi inte snackar om de så finns du där, och de får mig alltid gladare!
ingen kan förstå hur nära vi är varandra, de är helt sjukt att vi på så kort tid
har blivit såhär bra kompisar!?
jag litar verkligen på dig, och jag har jätte svårt att lita på folk!
skulle jag beskriva hur mycket jag tycker om dig på en skala 1-10,
så blir svaret 100!
de är obeskrivligt att förklara hur underbar du är, jag hoppas du förstår ändå!
jag älskar dig tusen gånger runt jorden och tillbaka, tro aldrig något annat!

jag hoppas vår vänskap aldrig tar slut, bästavän!..♥


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hjärtat! Tror inte ens du förstår hur mycket du betyder för mig! Verkligen ingen kan förstå det! Älskar dig verkligen hur mycket som helst, våran vänskap ska inte ta slut!<3

2011-06-07 @ 22:01:36
URL: http://ellleneriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0