vill bara att du ska förstå

min första tanka när jag vakna idag de va om dig för du är så bra
gillar allt du gör allt du säger till mig
när jag ser dig så faller alla stjänor ner, önskar du visste de jag vet
ja blundar för att få drömma om dig
jag vill se ditt fina leende, vill smeka ditt hår du är den stjärna jag alltid önskat att få
för du skapar mina drömmar jag har saknat nån som dig
jag vill visa dig för världen jag vill ha dig som min tjej
du är så vacker det finaste jag vet 
jag ligger ensam vill ha dig här bredved 
fö jag som din du som min jag&du vill bli två 
de är en obeskrivlig känsla kan bli svår att förstå
alla gånger jag har drömt om dig du är de vackraste för mig
och jag vill att du ska va här ikväll
jag längtar efter dig! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0