du är så fkn låg i mina ögon!

nu har blogg.se haft nå fel 2 gånger idag?-.-
tänkte blogga tidigare men gick ju inte så
inte mitt fel att de har blivit ännu sämre uppdatering
än vad jag tänkt mig ;o
men jaja..
följde nyss med elona hem, vi har inte
gjort så jätte mycket, gick först till willys
för jag ville han en coola!
sen hem till mig och typ snckat och setat vid datan :d
så kolla vi på sån "humorsak" på youtoube, hahha så
jävla kul vare!
men vi hann ju inte va så längre så får bli
nån annan dag snart igen! :)
ska byta om till träningsaker nu,
har inge smink, asskönt!
så slipper jag fråga om de svart underögonen
är borta hela tiden när vi duchar(yy
men aja vi höreees väl,
pusss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0