förlåt!

hejhej,
har inte varit så bra på att blogga va?..
men har inte orkat, sorrrry för de! :)
skolan va okej, 
en lärare fick nå cpe fel på mig&ebba.
vi satt och snacka när hon skrev en sak på tavlan,
vem bryr sig om man snackar då liksom?
hon bah skrek att vi skulle gå ut,
ebba bah; nu?
hon bah; jaaaaa nu!
jag bara satt och garva sen sprang vi ut,
vi var så arga så vi kunde inte käka ens! 
inte okej!:((
så nu får vi tydligen inte sitta brevid varann längre,
hmmm jätte kul, fast nej! 
slapp profilen, eftersom jag skulle till tandis  i
falun! (yy
och dom sa att jag hade jätte fina tänder, 
att jag borsta dom hur bra som helst att de inte va 
många som va lika duktig som mig!!! ((((:
deniiii!;)
hahha driver, men pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0