internet funkar!

wiiiiiiiiiiiiiiiie, nu funkar mitt internet!!!:D:D:D:D
hahha helt överlycklig! (a)
men ni fattar inte hur mycket jag har "saknat" de ;o
aja glad iaf! :)
nyss varit på träning, eller ha kom hem för ett tag sen.
när pappa sa att internet funka sprang jag direkt upp och satte på datan!
men iaf, som ellen skrev så har jag ju varit på ikea i söndag
och köpt saker till mitt rum.
så nu är de snart klart, haha har tagit typ mååånga månader,
men jag har inte viljat/orkat brytt mig.
men nuså!:)
och inte nu på torsdag men nästa så åker jag eller papap&sandra&jag utomlans en vecka!
så då blire ingen bloggning på en vecka om jag inte kan blogga där.
men kommer nog ha annat för mig då..
men kommer nog blogga rätt mycket nu innan för har saknar de så mcyket ;$$
så får vi se hur de blir med de! :)
men nu blev de är jättelångt inlägg.
så vi hörs♥
pusss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0