har så tråkigt&kan inte sova, så gör en sånhär..

Hur bor du: som dom flesta? bor i hus inte lägenhet, eller hos pappa bor de två i samma hur eller ah ni fattar.
Brukar du komma i tid: nästan alltid
Hur lång är du: 1.58 typ
Kan du laga mat: joråå kan jag väl, hhaa
Vad jobbar du med/pluggar du:går i högstadiet, är de svar på frågan?
Vad har du på dig just nu: sockor&tröja
Har du någon fobi:ja, innan jag öppnar sån burkdricka måste jag slå på den, och inte gå på a-brunnar
Hade du en bra kväll igår: helt okej,
Vilket är ditt senaste inköp: guudis
Din favoritdryck på morgonen: proviva, eller o´boy
Var fick du dina senaste pengar ifrån: pappsen
Har du sovit i din egen säng inatt: yess,
Vad hade du sönder senast:kommer fan inte ihåg ;o
Vem snackade du med senast:syster
Varm favoritdricka:kaffe, eller varmoboy,
Favoritdricka när du är riktigt törstig:vatten, eller mjölk
Alkoholhaltig favoritdricka:måste väl bli cider om jag måste säga nånting
När gjorde du senast något riktigt dumt:vetinte
Saknar du någon just nu:om jag gör!!
Vad ska man göra för att få dig irriterad:provosera
Någon jag stör mig på:inget jag skirver här..;)
Intressen:vänner,fotboll typ.. haha
senaste person du kramade:syster
Senaste person du ringde:patttti
Senaste person som ringde dig:syster
Vad drack du senast:saft
Vill du ha barn:när jag blir äldre ja,
Längtar du till din nästa födelsedag:inte tänk på de men jaråå
Har rakat dina ben någon gång:hahhaha ja?
Är du sugen på något nu:ja en mackaa!♥
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:dricker inte alltid kaffe;)
Använder du hudkräm:ja,
Attraheras du av män med skägg:nej
Micro-pop eller poppa själv:micro-pop
Brukar du baka:nej, händer nästan aldrig
Röstade du i det senaste valet:nej föfan
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:vissa saker, och vissa saker inte.
Vilken låt lyssnade du senast på: kommer du ihåg, en deppis
Har någon annan sovit i din säng inatt:nej,
Vad tycker du är äckligt:meessmör! uuuusch! :dd
Har du pengar på mobilen:jo, fast mitt comviq har gått ut!:(


Kommentarer
Postat av: Anonym

ofta du bara är 1,58? ser ut att vara typ 1,70 XD

ta de inte på fel sätt :)

2011-03-04 @ 09:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0