gomorgon!

Nu ska jag försöka börja blogga som vandligt igen!
vart dålig med uppdatering osv, men jaja :)

Fredag: va med ellen på dagen sen på kvälllen träffades vi några tjejer,
hanna, ellen, alva, olivia, emmy.
så de kanske va svaret för dig som undrade?
om de va så du menade, annars kommenterade och fråga igen! :)
men iaf, vi drog och käka pizza.
sen hem till mig.
så kom anton&johan dit ett tag också.
sen sova tjejorna över också, vi hade de riktigt myysigt!
madrasser över hela mitt golv... hahah
men jajaja.

Igår: vad hände på dagen? justjaaa va nere på stan med ebba en snabbis.
sprang runt i alla affärer om&om igen...
vi hitta iaf de vi behövde! :)
sen va jag nere vid holmen med fotbollslaget.
men sen drog jag gör kunde inte va kvar till 9.
för skulle hem till ebba och äta osv.
sen drog jag,ebba&malin till holmen igen.
träfffa lite folk och såå:)
de va sjukt kalllt men fick låna ellens vantar! ♥♥♥
åkte hem vid 12, eller malins mamma kom och hämtade mig&malin då.
hade iaf en riktigt myysig kväll!
hoppas alla ni andra hade en bra valborg!

nu ska jag svara ebbaälskling på msn!

kommer bilder sen fredags snart!

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0