min kväll igår.

Kvällen igår: förat vare karnevalsloppet. jag&ellen skulle gå 3 km, men vi tävlade mot zackee
så vi fick lov och springa för då skulle vi få hans bullle! men sen när vi kom till mål
så fanns de inga bullar bara äckelbanan!:(
sen gick vi till skogsbo och påvägen dit hade i vattenkrig!! haha jag satte på mig luvan sen jävlar körde vi!
ellen blev blötast!(a)
men iaf, sen fixa vi oss och käkade och drog ner till karnevalen.
de regnade och va dött i början sen blev de roligare.  vi åkte 2 karusellern,
hahaha fyfan va jag skrev på den ena, de gick verkligen inte att va tyst!:o
sen hållde på i en kvart typ och jag mådde så sjukt illa sen!....
orkar inte srkiva nå mer nu, blir för långt då!...
men vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0