du är min livsglädje

utan dig är jag inget, du är min andra halva
jag skrattar aldrig så mycket som jag gör med dig, du som gör mitt liv bra!
jag skulle inte klara av att leva utan dig, du är som luften jag andas
som en drog jag inte kan vara utan!
jag vill tacka dig för du alltid ställer upp och finns där, och vill mitt bästa.
vi har vart bästavänner i 8 år, och jag ångrar inte en ända sekund jag spenderat med dig
ett liv utan dig går inte ens att tänka sig. ett liv utan min ebba är inte värt att leva
Du är min och Jag är din, och så kommer de föralltid att vara!♥




















hahahha enormt gammal bild, va tvungen... förlåt ebba...
har grymt massa mer bilder, men ni får fler en annan gång!



Kommentarer
Postat av: moa

bra blogg, & måste bara säga att du är hur fin som helst!

2011-11-05 @ 18:14:30
URL: http://moaakaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0