igår/idag

förlåt men hann verkligen inte blogga igår..

men iallafall, blir ett gomorgon för mig nudå!  :) vaa hemma från falun vid 6 tiden, lite efter kanske.
fick sitta och vänta hos doktorn i ungefär 1 timme, lite surt va de!
men sen när jag kom hem hoppa jag in i duschen och sen iväg till måns.
kollade film osv, mysmys! 
sen nu imorse när jag vaknade hade jag så sjukt ont i munnen efter tandis igår, kände redan va de igår innan jag
skulle sova så blev ingen skola. tänkte att jag kunde gå efter ett tag om de känndes bättre, fast nu börja spänningarna i huvudet komma så skippar nog de.. blir film hela dagen idag då. kanske lite blggning!
pusss


förra året!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0