skaffa er ett liv

oj håller du på med måns igen?? kul för det hände ju lite saker mellan han och en för nån dag sen woopwoop.. ;)


fattar helt seriöst inte vad ni vill mig? 
förstår inte vilket jävla tråkigt liv ni måste ha eftersom ni lägger ner tid på att försöka förstöra.
ser på ip adressen att de är nån från avesta och jag fattar ju precis vilka det kan vara.
jag skiter fullständigt i era äckliga kommentarer, snacka hur mycket skit ni vill om mig, snacka hur mycket
skit ni vill med varandra bryr mig inte alls. men låt förfan bli att säga det till mig. och om ni nu har hört nått
så kom till mig och säg det ist för att kommentera min blogg anonymt.
sagt de förut och säger det igen, väx upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0