sminkning

någon som fråga för jättelängesen om jag kunde visa hur jag sminkade mig,
så nu tänkte jag visa :)

1. har bara på brunkräm med en pensel, bätter för hyn för att en svamp
ska man byta så ofta annars fasnar de mycket bakterier på den!
(ibland brukar jag kunna ha puder också, solpuder finns på hm)


2. sen lägger jag eyeliner, olika gång för gång hur jag lägger den 
men nått sånt.




3. lägger olika för varje gång med ögonskugga också,
men brukar ha mörkt sen ljusare högre upp. olika vilken mörk jag har
också men dehär är den jag oftast har




4. först vit så ögonfransarna blir längre sen en svart mascara,
sen ibland använder jag ögonfransböjare






5. använder en annan mascara till underfransarna,
pågrund av att jag blir så svart under ögonen av dom andra




6. sen brukar jag fylla i ögonbrynen litegrann ibland




8. sist lägger jag rouge inte för mycket, men inte för lite heller
för då syns de inte. 
(glömde ta bild på det)




brukar inte sminka mig såhär mycket till skolan, eller händer ibland.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0