torsdag

heeeejsan! fan vad längesen de va jag började ett inlägg men hej eller nått..
haha men aja, kom nyss heeeeem
haft en mysig kväll, fast cpe som han är vill han kolla på fotboll hela tiden eller sånna pogram han vet
att jag hatar... fast går inte att kolla på film med mig heller eftersom jag ligger och snackar helatiden ändåå..
men aja, är ganska trött men ska nog se en film innna jag somnar. för då har jag ju ingen att snacka med hhahaha!
börjar bli övertrött, sovit så sjuktdåligt på lovet.. men aja, nu ska jag byta om och lägga mig i sängen!


Kommentarer
Postat av: emma

är ni ihop igen? fin blogg :)

2011-11-04 @ 09:21:52
Postat av: haha

oj håller du på med måns igen?? kul för det hände ju lite saker mellan han och en för nån dag sen woopwoop.. ;)

2011-11-04 @ 23:31:31
Postat av: haha

oj håller du på med måns igen?? kul för det hände ju lite saker mellan han och en för nån dag sen woopwoop.. ;)

2011-11-04 @ 23:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0