tre saker...

Tre saker jag inte förstår mig på:
1: varför man säger att man älskar någon när man igentligen inte gör det.
2: hur folk kan vara så onöjda med sina egna liv att dom måste göra allt för att förstöra för någon annan.
3: hur jag&ebba alltid kan ha så sjukt kul.

Tre saker jag gör just nu:
1: skriver med ebbba på fb.
2: smsar med älskling.
3: lyssnar på musik.

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1: åka och festa utomlands med mina vänner.
2: träffa fiona&rebecca.
3: spela in en film tillsammans med ebba.

Tre saker jag kan:
1: tjura till mig saker.
2: bevara hemligheter.
3: ignorera sånna jag inte tycker om.

Tre saker jag inte kan:
1: erkänna när jag har fel, eller kan men nästan inte.
2: sova helt ensam hemma.
3: ta för mycket eget ansvar.

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
1: att folk som svikit mig en gång kan jag aldrig mer lita på till 100%.
2: jag är väldigt känslig fast de inte märks.
3: att falska männskor är något jag hatar mest av allt.


Tre saker jag skulle vilja lära mig:
1: att man inte alltid kan få som man vill
2: lära mig engelska!!!!!!!
3: åka snowboard

Tre favoriträtter:
1: tacos
2: makaroner
3: ssc mat♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0