25 oktober

idag fyller min fina syster 20 år, heltsjukt!
vi har vart med om så mycket tillsammans, från bråk till massa roliga saker.
jag har nog aldrig förklarat hur mycket du betyder för mig, men det är nästan obeskrivligt!
jag ser upp till dig men än vad du förstår, jag skulle inte vilja ta ett ända steg utan dig.
jag har sagt dom två starkaste orden till dig, älskar&hatar
jag har aldrig menat att jag hatar dig
men när jag sagt att jag älskar dig, har jag verkligen menat det!
du är den bästa syster man kan ha, skulle aldrig välja bort dig

så älskade syster, lova mig att alltid stå vid min sida!♥



Grattis!!! du är bäst och jag älskar dig och du betyder allt för mig!




















Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, älskade du! Du är den bästa i mitt liv och jag kommer alltid att finnas här! :) Älskar dig mest kära lillasyster!<3

2011-10-31 @ 15:58:15
Postat av: Sandra

Åh, älskade du! Du är den bästa i mitt liv och jag kommer alltid att finnas här:) Älskar dig mest kära lillasyster!<3

2011-10-31 @ 16:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0