du är perfekt som du är!

jag har alltid vart osäker på mig själv, dåligt självförtroende, blyg och allt dedär.
vart rädd att bli ensam och gjort allt för att passa in. jag tror alla tänker så, att man gör vad som
helst för att passa in. de tog mig ungefär 13 år att inse att jag inte kan försöka vara någon jag inte är.
att gå runt med tanken att försöka va som alla andra, de trycker bara ner en! för man ser alltid folk dom är 
bättre än sig själv.
Varför va som dom, och inte bara vara sig själv?
det finns alltid någon som kommer att älska dig för den du är och inte den du försöker att vara.
men det finns också folk som ogillar dig fast du igentligen bara är dig själv och så
kommer det alltid att vara, hela livet!
det finns så många jag ogillar, man orkar knappt kolla åt deras håll när man går förbi bara för man är
så trött på dom. antingen stör man sig bara på dom eller har man en anledning.
jag känner mer och mer för varje dag att folk som ogillar mig, skiter jag i. 
varför lägga ner tid på dom när man istället kan lägga den all den energin på dom man tycker om!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0