varför jag inte bloggat, och lite om det!

försöker börja blogga igen!
kände att jag inte orkade blogga, eftersom de är slut med min pojkvän eller ex eller vad man nu ska kalla det..
kommer inte svara på nå frågor om det, isåfall får ni fråga på fb som redan några gjort och de är helt okej.
och ja jag är ledsen över det, för jag tyckte verkligen om han men jag har bestämt att inte deppa!
världen går inte under bara för de, jag har fantastiska vänner/syster/kusiner osv som hjälper mig.
och om vi är kompisar? hmm jagvet faktist inte själv. vi sa att vi skulle vara det men vi
har inte snackat på nån dag så..men hoppas vi kommer kunna vara vänner :)
dehär va de ända inlägget jag kommer svara på nått om dehär
jag ska bara försöka ha sjukt kul nu och tänka bort de jobbiga!

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2011-10-25 @ 08:14:01
Postat av: josse

puss kusse<3

2011-10-26 @ 15:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0