fredag!

gick hem från skolan idag, mådde inte sådär jätte bra, fast blev bättre nästan direkt men jaja..
gick iaf hem till syster, sen vidare till pappa för att baka tårta med syster fast jag orkade inte så satte mig och kika film... sen kom farmor, farbror&sussi och jossssse! vi åt pizza och fikade.
sen när dom åkte stannade josse kvar för hon skulle va kvar i avesta så då blev hon kvar hos mig en synd till:)
vi sattt vid datan, pratade och va ute en sväng och sen in igen för att kika idol, så har haft de mysigt ikväll! 
jaja nu ska jag svara på lite sms och sen leta musik! 
pusss

går inte att ladda in bilder..

Kommentarer
Postat av: josssssse

puss kusse<3

2011-10-02 @ 17:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0