jag bryr mig så mycket mer än vad jag kanske inte alltid visar!

när man har problem ska man lösa dom, ta tag i det på engång innan de går förlångt.
de är inte ofta man ser att problemet kommer att bli större, därför skiter man i det och tror att de blir bra.
men de är inte ofta de blir det, de blir oftast större och större och tillslut orkar man inte ta tag i det.
man låter då de växa och blir ännu värre än va de redan är,och dom personen som kan va "inblandade" i dehär kan börja tro att man inte bryr sig, att man skier i dom pågrund av att man inte gör något åt det.
de är lätt att känna att nån inte bryr sig, för man ser bara de som händer och att personen inte tar tag i det.
hade dom här personen sätt hur man mådde här inom sig, kanske dom hade förstått att man behöver hjälp för att
lösa dehär problemet. ibland kan man inte lösa allting själv att en enda person ska få allt att bli bra igen..
vänner är något av de finaste vi har, dom ska man inte bara kasta bort. 
men ibland kommer de problem mellen vänskapen, och då kan man välja att strunta i det och förmodligen då tappa vänskapen, eller tar man tag i problemet och löser de, tillsammans!
de är jätte viktigt, att man gör de tillsammans. eller enligt mig iallafall..
de jag vill säga med den här texten är att jag hoppas jag aldrig "mister" en vän pågrund av att de kommer ett problem man inte orkar lösa!
för mina vänner betyder verkligen mer än så♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0