dåliga bilder, men hann inte!

eftersom töntmåns skulle träna lite längre så åker jag dit lite senare, så hann hem innan! :)
kanske bra de eftersom då hinner jag blogga;) 
skolan va hemsk verkligen, so lektionen... 2 sitter och pratar rätt ut, 4 räcker upp handen för att säga
att vi vill veta vad vi ska plugga på till provet vi ska ha på måndag, och de va 10 minuter kvar.
när det är 5 minuter kvar tills vi slutar börjar läraren skriva vad vi ska kunna, hinner skriva 5 saker sen slutar vi.
jappp lycka till på provet då vickan.....


idag hade jag:
svarta skinnbyxor
svart sjal
blå tröja
plus korsörhängen jag fick av månsii, älskar dom!♥


sen en slarvig bulle, haha orkade inte!
imorn kör jag på mjukisar trorjag♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0