2012

helt sjukt vad trött jag är, men gör ett inlägg iallafall.
kvällen igår börja med att tjejerna kom och käkade tacos, så va vi hemma hos mig ett tag till
ungefär 20 över 11?? då gick vi ner på stan, haha jag va där kanske en halvtimme sen gick jag hem till måns!
vi la oss i sängen direkt, somnade nångång men vaknade 5 och jag va hur pigg som helst.
gjorde måns lika pigg så låg vi och prata eller jag låg och prata hur mycket som helst... sen somnade vi om igen.
så nu är jag hemma för mådde fan inte bra imorse! men ska till han ikväll.
och kändes helt underbart att få börja de nya året tillsammans med honom♥ 





















tack tjejer för en grym kväll!

Kommentarer
Postat av: ebbbbbbbbba

gumman!!! se till att va hemma imorgon vid 6 eller 7 typ,och va vid facebook!! kommer hem da,sa loggar in da sa kanske vi traffas pa kvallen? annars blir jag besviken..puss

2012-01-01 @ 15:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0