långt svar!

Anonym om shitshitshit, hahahaha!! nej men gomorgon!:
snäälla du börja inte bli fjortis igen!! så fort du börjar va med ebba så blir du det:( känns som hon styr over dig snälla låt de ej vara så för du är sjukt mycket finare än henne!

sv: oj.. vetinte om du menar mitt beteende eller mitt utseende?
men aa, jag ser ut precis som jag vill, de gör jag faktist. och jag tycker inte mitt utseende är fjortis längre! vad äre som är fjortis på mig isf?:o
om du menar mitt beteende så antar jag att du är nån som går i min skola för såg att du bodde i avesta. och såhär är de, jag tycker inte jag har fjortisbeteende, kanske kan uppfattas så eftersom jag&ebba hörs rätt mycket ibland osv. men vi gör de inte för uppmärksamhet å de.
vi blir så när vi är tillsammans, vi blir flummiga å allt dedär. men vi har så sjukt kul tillsammans och jag tänker inte sluta ha de bara för nån ber mig om de..
ta inte dehär på fel sätt nu!
fattar att du kanske inte vill skriva ditt namn,
men du kan snacka med mig ist för att kommentera anonymt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0